The Soundtrack of Our Lives

Ikväl är det jobb som gäller igen. Den här veckan närjag är "arbetslös" har jag jobbat mer än när jag hade jobb ju. haha, men jag lagar inte, det är skönt att ah nått att göra. Lär krypa på vägarna så småning om ändå.

Hursom åkte jag till mormor för att käka frulle i morse. Självklart eftersom pappa befann sig där. Mycket tölande och självklart massa om fotografering. Kollade in hans hemsida och mycket mer. Till mamma för att få oss lunch, som slutade med att jag hade hela cola flaskan över mig. Haha, så kan det gå när man klämmer på en flaska full med kolsyra. (Inte mitt fel!!)

Släpte av mormor och pappa eftersom han skulle packa sina grejer och bege sig vidare mot Norge idag. Hoppas resan går bra och att du får en trevlig helg :) Fotandet lär ju gå super!

Nu har jag nyss slagit ned röven i soffan, tänkte få mgi en timmes sömn innan det är dags för jobb. Som rubriken skriver är det spelning ikväll och kan tänka mig att det blir en hel del folk.


Bild lånad av Nöjesfabriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0