Träning

Efter att ha varit till mitt gamla jobb och hämtat lite grejer åkte jag till mormor och fick mig lunch. Fick avreagera mig lite hos henne på a-kassan. Rent ut sagt förjävligt!! Men så är det.

Hursom blev det inget umgås med mamma idag då hon fick jobba över, utan jag åkte hem och njöt av soffan ist. 20 min innan kvällens spinning & Core kom jag på att jag inte alls orkade ligga i soffan hela kvällen, utan trotsade träningsverken och åkte iväg. Hon som hade det var bra, aldrig varit på hennes pass och det var riktigt motiverande. Sista låten på Coren trodde jag inte jag skulle palla, jobbig. Men nu när jag åter sitter i soffan känns det underbart, ångrar inte en sekund att jag åkte.

Nu blir det Efterlyst följt av DH, sen sova. Spännande dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0