Tvättmaskinen är en bra uppfinning

Åh vad jag sådan här dagar, och kanske alltid, är taksam för att vi fick en tvättmaskin i julklapp av mamma och pappa för nått år sedan. Den är den absolut bästa elprylen vi ägar, enligt mig. Hatar att dela maskin med massa andra, passa tider och behöva springa fram och tillbaka. Nej tacka vet jag våran :) Mest är det nog för att vi inte får tvätta på söndagar i våran i källaren, och det här är väll dagen vi tvättar allra mest på.. då har man nästan alltid tid.

En riktigt skön söndag idag. Vi har tvättat massa, lagat mat hemma igen, annars är ju pizza en klassiker hos oss på söndagar, sängarna är nybäddade och fräscha igen, underbart! Nu är det bara promenaden som skulle ebhövas, men jag hinner faktiskt inte.. ska iväg bara mannen kommer hem ju ;P (dålig ursäkt!) Får ta igen det till veckan ist.


Bild
Den här maskinen är ju as tuff, vilken smart idé. (Läs nedan)

Med Titan lägger du in hela tvättkorgen

Titan har en unik löstagbar tvättkorg och -trumma i plast som kommer att förändra din syn på tvätt för alltid. Maskinen är enklare att fylla och tömma genom den stora luckan och den flexibla tvättkorgen. Sortera tvätt i olika korgar efter färger och/eller tvättemperatur.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Verkligen en bra uppfinning. Önskar att vi också hade en uppe i lägenheten :P

2009-02-23 @ 11:09:37
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jonna: Ja det är faktiskt inte så dumt ;)

2009-02-24 @ 15:15:00
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0