Vad är att ta det lugnt?

Dagen har gått i ett som vanligt. Träning som var efterlängtad. Ju mer ledig jag är dessto mindre tränar jag tydligen. Måste ändra på det för jag mår så bra av att få åka iväg och träna och somnar underbart på kvällen.

Sen blev det en sväng till Bergvik med Svärmor. Ny träningskläder skulle införskaffas. Med hem kom ett par slimmade tights. Bästa träningsbyxerna jag ägt. Även om inte dessa var lika snygga som de jag redan har. Haha!

Kvällen har spenderats på Bio med mamma, mostrar och Mormor. Efter herrans massa krångel på MC kom vi äntligen in på bion. Seven Pounds med Will Smith. Helt okej film men seg, händ eingenting förens i slutet och då fattade man vad allt handlat om. Vi skulle sett en annna men den hade inte haft premiär ännu, smarta moster :P

(Johanna att jag skulle följt med er idag hade jag totalt glömt bort! Sorry. Hoppas ni klara er ändå ;) Ringer i morgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0