Vilken jäkla dag

Vilken skön dag jag haft på jobbet. 11 - 20.15 gick hur fort som helst, jag som tänkt mig en seeg dag.
Varit en riktigt händelserik dag, allt ifrån en göbbe som drog alla "blatar" över en kant och gjorde mig riktigt irriterad till en alkohliserad kärring som skällade ut mig för att jag vägrade öppna hennes öl, HALLÅ hon var ju faktiskt hemlös. Hade jag bestämt och inte Per tagit hand om henne hade jag ringt Polisen eller bett henne dragit personligen. Helt jävla psyko. Stackars resten av våra kunder som fick höra henne skrika och gapa flera gånger..
Men det är detta jag gillar med butik, det händer alltid saker :)

Nu är det läggdags, ska in och jobba 06 - 13 i morgon åt Per, sen är det Nöjes 17.30 som gäller. Måste där emellan hinna träffa Lovisa som flyttar till Sthlm på Lördag :( Kommer sakna dig fisen!! Tur det bara är 1år :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0