090116

Efter 16 dagar på nya året känns det fortfarande konstigt att skriva -09. Sådär nångång in i juni brukar jag ha vant mig. Jaja, det var bara en parantes.

Igår vart det jobb för hela slanten. Började 08.30 på ONOFF för utbildning innan vi öppnade, sen var det en relativt lugn dag. Det största jag gjorde var att lägga ihop en offert till min gamla skola för en massa psylar, som jag direkt min gamla mattelärare kom in igen fick fixa ihop. Kul :) ONOFF Örebro var glada över mina samtal :P haha
Slutade 18.30 och då vare snabbt hem för att byta om..

19.00 var det dags att börja på Nöjes. Cancergala kväll som inte verkade allt för uppstyrt av arrangörerna, men det rullade ju in pengar till mig ändå, så vad gör det? ;D En lugn kväll med ben som värkte oerhört mycket. Skönt när älsklingen kom ohc hämtade mig vid 02.00 inatt. Somnade som en stock åter igen direkt jag kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0