26 grader 19 Januari?

Slöa dag på jobbet idag, vi har mest skrattat och haft en nivå som inte är av denna värld. Tiden har gått sakta, sakta men det gör inget för jag vill inte sluta där borta, trivs så bra. Men med en värme inne på 26 grader är det inte så konstigt att vi blev som vi blev. Så skönt att vårat ventilationssystem bara krånglar och ingen vill komma och kolla på det heller.. Kändes lite annorlunda med tanke på all snö som låg utanför dörrarna vi var tvugna att ha helt öppna för att ens få lite luft inne.

Hursom har jag varit duktig och bokat service till bilen också, redan nästa vecka. Skönt att slippa tänka på det sen.

Nu ska jag se på Extreme Homemakeover och gråta lite, nöd som jag är. Måste ringa mamma också kolla hur de har dte nere i Marocko också, hann inte säga så mycket igår. På torsdag åker jag ned till gbg igen och hämtar dem. Mer tårar? ;) Egentligen skulle de mer än gärna få komma hem till mig, trots att det inte är så synd om mig. Fast kanske mer skulle gilla Simon och Thomas tror jag..


Att Ty är en jobbig jävel är ju en världslig sak :P

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hallå gumman. Allt bra? varit i gbg idag igen? Puss

2009-01-22 @ 22:41:59
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0