ABBA the show

Igår var det söndag, och jag var ledig. behöver jag ens beskriva hur skönt det var? Speciellt efter natten som var på jobbet, phu!

Tvingade med mannen ned till stan för at driva lite tid, men vädret gjorde att vi vände ganska snabbt. Hann iaf, få med mig ett par nya skor och jeans. Tyckte jag var värd det efter allt slit nu under julen :)

Vid 17 var det dags att åka och plocka upp Mamma och Svärmor för att sedan möta upp Mormor, Moster och Kusin för att käka mat innan det var dags för ABBA The Show i LLA. Mycket god men stark mat, mycket töl och trevligt som alltid. Blev en kall promenad bort till LLA för att se showen. Riktigt bra var det.. jag är super nöjd. Tror både Mamma och Svärmor uppskattade det riktigt mycket, bäst för dem ;) Haha! Alltså lyckat med andra ord. Bästa/sötaste var ändå barnkören som kom in, vilka godingar.

Ni får njuta av mina super kassa mobil bilder ni..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0