Arbete

Jag som tänkte ta en första "arbetslös"-dag idag. Men nej inte det. Ist var det jag som klev upp innan tuppen ohc begav mig till Netto för att jobba. Chefen var sjuk så självklart ställer jag upp, när jag nu för en gångs skull kunde. Och med detta innebar det också att ajg slapp åka in till AMS för att anmäla mig arbetslös idag, det får vänta tills på måndag :)

Hursom våran RC var in idag, mycket trevlig kille. Han ville jag skulle fundera över ett "erbjudande" han gav. Inte direkt säkert men tänka iaf.

Dagen har gått fort men det var kämpigt att kliva upp 05.20. Jag som legat hemma i sängen hela dagarna under veckan. Men nu är det skönt när dagen är över jag det trillar in en extra slant nästa månad som inte var beräknad.

Nu ska vi ta fredag här. Ska pyssla om mannen som inatt varit varmare än en brännmanet. Kan lugnt påstå att han är regält sjuker. Vems fel? Idag är han dock inte lika varm, men blek som ett spöke. Stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0