Buhu

Mycket klagande i bloggen nu. Men så ä det när Johanna är sjuk. Idag är det värre än igår, huvudet är tjockt som satan, snorig och hostar. Älsklingen har dock gett mig lite plåster på såren iform av max mat och massa bra grejer från apoteket. Sötis. Nu är det bara ett par varma tofflor till mina fossingar, som just nu kan liknas två isklumpar, som saknas.
Hoppade direkt i sängen igen när jag kom hem och här tänker jag ligga resten av dagen. Laddat upp med film och massa DH avsnitt. Måste ju bara vara frisk på Torsdag annars får jag köra sista dagen helt fördjävlig... jobba ska jag hursom.
Men den bästa medicinen är ju trots allt vila så det ska nog bli bra. Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och se på Djävulen bär prada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0