Dumma Dumma bacill

Idag har jag verkligen haft en sådan dag jag länge längtat efter. Men självklart hade jag önskat att jag varit frisk och bara kunde njuta ist. för att legat sjuker. Men man kan inte få allt, så är det bara.
Har sett på film, sovit, nördat mig vid datorn om vartannat, och allt detta i sängen enbart.
Mannen kom hem för nån timme sen och ligger här bredvid mig med sin dator, men mest tycker han synd om mig. Hihi.

Ringde mamma förrut och hon ligger hemma i influensa. Verkar som att alla är sjuka just nu, tråkigt. Jag är iallafall glad att jag inte har feber, det finns inget värre. Tycker synd om mammi som måse jobba trots hög feber. Hade jag kunnat hade jag gjort hennes jobb åt henne till morgonen, men tyvärr. Kanske åker hem till henne och tycker synd om oss båda två i morgon, men då finns väll risken att jag drar på mig nått mera än bara min förkylning? Nej, den risken vill jag inte ta.

Söta pappa ringde förrut och tyckte så synd om mig också. Sne fick jag tråkiga besked att han måste jobba hela nästa vecka när jag tänkt åka dit. Men som tur är ska han till Norge på fredagen och kommer hit redan Torsdagen och stannar en natt :) Då är jag ju ledig och kan umgås med han. hur underbart att faktiskt vara ledig när han kommer hit?

Nu ska jag se klart på flamsiga , men underbara,Victoria sen blir det natten.


Människan är fan snyggare med kläder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0