En gårdagens

Ja här går vi i gårdagen tecken. Samma position som igår. Vilket innebär att jag inte klivit ur sängen än och det lär inte hända de närmsta timmarna heller (med undantag för strax, frukost!).
Känner mig iallafall lite piggare idag men bävar fortfarande inför morgon dagen. Känns piss att behöva åka dit om jag mår såhär, men det är trots allt min sista dag. Proppar i mig tabletter till höger och vänster så hoppas på att de hjälper.

Synd är det iallafall om mig, så har precis gjort en önskelista på HM's sida som ajg tänkte skicka iväg sen. Som alltid vid den här tiden på året när jag ligger hemma sjuk brukar det gå iväg en beställning på massa bikinis, and I löööve it!


Denna variant av bikini jag ska ja, finns inga finare modeller! ÅH, jag vill ha sommar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0