En Roadtrip till Göteborg

Torsdag morgon vid 01.30 kom mamma och Vera och plockade upp mig för att sedan åka vidare för att hämta upp Jonna. Sen bar det iväg mot Götebrog/Landvetter där vi skulle lämna av Mamma och Vera som skulle med flyget till Marocko. (Fusk!) En lång rolig resa ned med självklart svensk musik i bott och allsång, historier och massa töl. Men efter att varit vaken 22h lyckades jag äntligen somna sista  timmen innan vi kom fram till flygplatsen.
Hann med en snabb frukost sne var det dags för dem att bege sig. Alltid lika jobbigt att säga Hej då till mamma, så Johanna stod där och bölade i vanlig ordning. Typiskt mig!

Jag och Jonna tog bilen och åkte in mot Göteborg, en rundtur senare och vi hittade Garaget där vi la oss i Bilen för att sova en stund. Min kropp behövde det verkligen, även om det inte var direkt bekvämt. Skojjade med Jonna om att nån skulle kolla in i bilen, och jo jäklar var det en P-vakt som gjorde det, om jag skämdes :P Haha.

Tog en lång promenad till Nordstan och shoppade en del, men när vi hade tröttnat på innerstan försökte vi lokalisera oss ut till Freeport outleten, vilket skulle visa sig lättare än vi tänkt, om jag bara hade hållit mig i rätt fil de två första gångerna. Men där blev det ingen shopping, både kände nog mest att vi ville hem.
Så ist. satte vi oss i bilen för en lång resa hemåt, kö som hette duga. Men hem kom vi allt :)
En något trött och sliten Johanna som däckade i sängen direkt vi kom hem typ..

Tack Jonna för en gör trevlig roadtrip, dom brukar bli lyckade med dig :D Haha!
(Bilder finns hos Jonna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0