En sådan Lördag

Igår var det jobb på både dagen och natten. Båda jobben gick i ett, hur môe folk som helst. Inte räknat med på nått av dem. Natten var värst då jag hade så ont i halsen och mellangärdet så jag knappt fick nån luft, eller en obehaglig känsla som det.

Mellan jobben var jag till mormor med mamma. Åkte vidare till min kusin för att spana in hennes nya lägenhet som hela familjen var och fixade i. Massa målande och det blir så fint. Stor och gör tjusig lägenhet. Kul :)
Självklart passade jag på att mysa och leka med lilla kusinbarnet Emelie, vilken goding hon är. Att vi hjälpte hennes morfar att måla hans sopborste vit gör väll inget?


Gullongen försöker ta min mobil på julafton ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0