Imma på spegeln..

Idag är det fredag, och precis som mina vänner tycker jag dte känns super gött. Ska jobba imorgon både dagen och kvällen/natten. Men sen är jag ledig i nästan en vecka, känns inte fel alls.

Har i det hela spenderat dagen hos svärmor. Var iväg och tränade spinning/core mitt på dagen. Ventilations systemet hade pajjat på gymmet så spegeln i spinningsalen immade igen. Lite varmt? Var mest jobbigt där inne då det inte kändes som att man fick nån luft alls.

Kvällen blev det god mat iform av räkor m.m. (Har jag sagt att jag fullkomligt älskar räkor? Det gör jag iallafall.) Tillsammans med Let's Dance i bakgrunden. De flesta paren var bara för pinsamt att se, men kul. Åandra sidan ska jag inte säga nått.. har inte en susning om hur jag själv skulle se ut.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0