Jul resume

Eftersom alla idag sitter coh skriver sina års resumeér för 2008 gör jag ist en över julen. resumera året är ändå inget för mig, det som hänt är redan bloggat om en gång..

Finns inte så mkt att skriva om julen heller egentligen. Har jobbat varje dag utom julafton och i tisdags hittills. snacka om att ajg är mätt på jobbet, människor och elektronik. Ge mig variation tack! Men det har varit jättekul så klart med alla människor i butiken om en del än dummare än andra. Rean gör folk helt galna, kan inte förstå varför?

Julafton var iallafall toppen. Pappa och broder var ju här under 2-3 dagar så. Massa mys med familjen/släkten, fotande och julklappar såklart. Fick allt jag önskat mig och mycket därtill. Kunde inte blivit bättre. Hos moster är det alltid julstämning då brasan brinner hela dagen.

Julaftonskväll blev det upp till svärmor för att fira med dem. Byte av klappar och även där fick vi massa kul vi önskat och mer därtill. avslutade med att bara ta det lugnt i soffan framför en film, tills jag somnade och vi åkte hem.
Alltid lika skönt att vara många på julafton, men också alltid lika skönt att komma hem till svärmor och Peter där det är lugnt och skönt :P

Som sagt annars har det rullat på med jobba hela dagarna fram tills 20, sen däckat hemma i sngen direk toch vaknat upp för en ny dag med jobb. Spännande dagar?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0