Kroggalan 2008

I söndags 28 december 2008 var det dags för den årliga kroggalan. Efter en hektisk dag på jobbet var det hem fr att göra sig iordning, på med lilla svarta och iväg till Mirja för att förfesta lite.
Lips, jag har aldrig och diverse sådana lekar som alltid uppkommer hanns med.

Söta Mirja och Stephanie hade ordnad med en liten egen nominering inom Garderoben. Jag åtogmig pris som "årets Minipolis" med en vacker nominering. Tack för det :P

Galan hölls på Nöjes och ni akn ju tänka er när det bara är krogfolk inbalndat hur det kan gå. Just precis så. men det var en mycket trevlig kväll. Nöjes åtog sig endast "Årets Dj" iår. Kul för Anders.
Efter att i vettig tid tagit mig hemåt somnade jag gött i sängen.


 



 



 



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0