Lite kraft i kroppen

Känner mig något piggare nu. Jag har trots alla odds lyckats tagit mig in i duschen och bara det gjorde mig piggare. sen tvingade mannen med mig till mitt jobb för att kolla på skärmar osv, vilket resulterade i att vi åkte runt till fler ställen. Avslutade med Mc som vi faktiskt, äckligt nog, trotsade oss själva ohc kröp ned i sängen och käka. Hur äcklig får man bli? Men är man sjuk så är man, även mannen är riktigt risig nu. Skuldkänslor?
Hursom så har jag klickat hem grejerna från HM nu, så jag känner mgi lite gladare ;P Att de inte dyker upp förens början på April och jag redan glömt bort dem då gör ju inte så mycket, vill ha allt på en gång.

Vi ligger nu redan i sängen för kvällen, snart slocknar nog tv:n också så jag kommer upp i morgon. Hoppas Hoppas Hoppas verkligen det är bättre i kroppen imorgon, annars blir dte illa. Det är fortfarande 25 grader inne på jobbet och det tillsammans med sjukhet är ingen bra kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0