Mätt och belåten

Mysigt var det att vakna upp till snö i morse, ville bara ligga kvar i sängen och titta ut. Men eftersom svärmor bjöd på frulle i vanlig orndning innan träningen var det bara att pallra sig upp. Sen var inte snön så mysig längre när jag var tvungen att bege mig ut i den :P

Hursomhelst svin jobbigt på träningen, men helvete vilken bra musik det var idag. Sånt gör mig motiverad att hålla ut. Alt var en lång låt ihop mixad av massa gamla bra. Skit kul. Att man var spyfärdig efteråt och knappt kom av cykeln är en annan femma. Coren blev betydligt lugnare.

En lite tur till Bergvik och IKEA med Jonna. Självklart kom jag därifrån med lite kläder och några skålar. Tog oss en fika då mitt sug efter nånting tog över helt. Sen blev det handling för att åka hem och fixa iordning fredags mys med mannen. Pizzasuget tog över, men i tron om att vara lite nyttigare blev det hemmagjord. Inte ätit det sen jag var liten men det var helt ok, mer mäktigt än köpt.
Fick ett ryck direkt jag kom hem att städa köket och diska undan allt också, nu är det rent och prydligt igen.

Sitter med nya skålarna framför mig fulla med godis och Chips, ingen av oss som orkar få ned en endaste bit till. Är trött så bara Let's Dance är slut är det sängen som kallar. Jag har en Favvo, inte så konstigt, men det är fan Laila. Visst hon är föredetta danslärare men jäklar så duktig hon är!


Jonna med vad hon trodde var en avlång chokladboll :P Söt!


Kakan var god, men gräddet var lika tjockt som en sumo.


Förbereder


Det ska vara môe ost.


Mycket godare än det ser ut, haha!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mysigt vi hade gumman. :) Blev pizzan god då? pusss

2009-01-23 @ 22:54:19
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jonna: Jadå, men mäktig som satan :P

2009-01-24 @ 00:08:00
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0