Mina bästa!

Ja nu är det ett jävla tjat om mina bästa, men läs inte då! Det är precis vad de är och jag kan inte ljuga..

Hursom så har det varit myskväll hos Jonna med Tacos. Alltid lika gott, och som alltid har vi lika kul med varandra vilket innebar massa skratt, för vissa mer än andra. Jag är alltid den där osociala länken som är trött. Kan tyvärr inte begära så mkt mer va mig en söndags kväll.. och framför allt inte efter dessa dagar som varit sista månaden.

Var i vilket fall som helst en kanon avslutning på en hektisk vecka och arbetsam helg :)
Tänker inte varken vara elak som Emma, Johanna eller snäll som Jonna och bjuda på några bilder idag.. Ni får ehlt enkelt spana in deras blöggar om ni vill se bilder, för nu ska jag hoppa i sängen. Imorogn är jag ledig, då ska jag vara pigg och hinna massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0