Nya äventyr

Eftersom jag inte har alls många dagar kvar på mitt jobb, ONOFF så är det nu dags att börja leta nya äventyr. Den sista Januari slutar jag, fast kommer gå tidigare då min sista arbetsdag ligger tidigare och den ska jag försöka byta bort så jag akn gå ännu tidigare. Känns trist att bara gå och vänta på att få sluta.
Känns tråkigt att behöva lämna dem, men vi är ju fler som får gå, tyvärr. Trivs super bra på jobbet, kollegorna är toppen. Samtidigt är det något inom mig som glädjs över det hela också. Känns som jag testat detta nu, verkligen jättekul, men jag längtar efter nya utmaningar nu.. nya äventyr. Vill testa så mycket jag bara kan innan jag dör, och det är väll dags nu.

Har lite jag sökt, och Norge är ytterligare en gång på Tapeten. Denna gången blir det en flytt på riktigt om jag får något, vill testa nånting helt nytt. Kommer bli jobbigt att lämna mannen här hemma, men jag vet ju vart han finns. Inte mer än 23mil hem, kunde varit värre. Hoppas på att Jonna och Emma (johanna också för den delen som du är sugen) vill bli med. Preics som alla andra vill jag ju självklart tjäna pengar och sedan om ett år kunna bege mig ut i vida världen för att se så mycket som möjligt, alltid varit en dröm.

Men det ska bli kul att se vart ödet för mig nu. Det är liksom dags..


Känns som att jag står vid den här vägskylten nu, och bara jag kan bestämma vad som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0