Passport

Började dagen med sista avsnittet på säsong 1 av DH. Spännade spännande, nu vill jag bara börja på säsong 2, får bli nu innan läggdags.

Iväg för att förnya mitt pass som går ut i Juni, bättre jag gör dte nu annars blir det bortglömt innan dess, känner mig själv.
Hade sådan tur att de bytte gubbe 15 min efter jag kom dit, för han hade endats hunnit med en parson på den tiden, medans han som hjälpte mig hann med 3 st på 10 min. Byta jobb kanske?

Sen tog jag mig en tur till gamla jobbet för att be om arbetsgivarintyg, men det var lönlöst. Ingen där som kunde hjälpa mig så jag gav upp.
Åkte ist runt till diverse secon hand butiker på Våxnäs och kikade lite. Ekonomisk som jag är (inte) kom jag faktiskt ifrån alla ställen tomhänt. Dutti Johanna!
Ist åkte jag till mormor och snikade till mig mat och inväntade mamma.. som senare skulle visa sig meningslöst då hon var tvungen att återgå till jobbet lika snabbt.

Nu på kvällen har vi varit till älsklingens mormor för en fika och tacka för klapparna. Tiden har inte funnit förens nu, tyvärr.

Så då har ytterligare en dag flygit förbi, snart vaknar jag väll upp och det är sommar också?

(Bilden är lånad från Polisen.se)
En sådan här mackapär fick jag stirra in i hos Polisen. Nej är verkligen inte nöjd med passet. Ni skulle bara se vad de mosar ihop ansiktet på en. Buhu! Bara hoppas jag kommer hem från diverse ställen jag ska besöka under min tid med det här passet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0