Så var den över..

I går var dagen kommen. Min sista på ONOFF. Den var superduper bra om än seg. Mer skratt och tokigheter än vanligt. Goda tårtan mormor bakade blev super. Kunde dock ha varit piggare än jag var, men kändes inte direkt  bra att vara små krasslig än och arbeta i 26,4 graders värme. Sjukt varmt!
Hursom fick jag lite glada nyheter av min Chef. Han rekomenderar mig mer än gärna om jag skulle söka andra jobb. Han vill ge mig lite extra tider så som nån helg kanske, och om jag vill får jag komma tillbaka till somaren. Väljer de att flytta butiken är det givet att börja där igen. Allt beror ju på hur det kommer se ut framöver med jobb/plugg osv.

Hade iallafall en toppen "sista" dag. Kändes inte som det, men ska ju in och greja redan på måndag igen. Se till så alla mina köp blir uppordnade osv. :) Men kommer sakna det hursom!


Mormors super goda tårta!!


Lämnade självklart ett litet meddelande till mina goingar!


Har även lyckats prägla väggen med mitt namn också. Bästa månaden på hele tin. Jävla 5 dagars ledighet bara :P

Tack bästa kollegorna på ONOFF, ni har gjort min tid hos er guldvärd. Bästa jobbet någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0