Sista dagen

Åh, det är nästan så jag gråter. Nu ska jag snart kila iväg till jobbet.. för sista gången. Förstår ni vad sorgligt? Det är här utan tevkan det absolut bästa jobbet jag haft, som alltid vissa dagar mer roliga än andra, men överlag kommer det bli svårt att få ett jobb med sånna här kollegor. De är toppen, tokstollarna! ♥
Men allt roligt kommer till en ände.. eller hur säger man? Så det är bara leva vidare och vara glad över den tiden jag varit hos dem och att de ville ha mig dit. Det tackar jag så hemskt mkt för.
Vi avslutar med att få mormors goda tårta levererad till jobbet lagomt till lunch :D



Men först nu blir det iväg och lämna bilen på Service, med andra ord bränna massa pengar. Sen måste jag traska till jobbet, tur det är nära och att jag känner mgi något mer med i dag än tidigare.

Ha en bra dag ute i det gråa!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sorgligt då gumman. Hoppas du får en bra sista dag iallafall :) pusss

2009-01-29 @ 10:14:43
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jonna: den var toppen :D

2009-01-30 @ 16:23:09
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0