Stackars oss

Efter att ha kommit i säng 04.30 i natt var det så där kul att kliva upp 10 för att börja jobba 11. Visserligen bara 4 timmar, men ändå. Lugnare idag, skönt för min del som inte alls känner mig kry. Efter jobbet hoppade jag direkt i mjukisarna och sen somnade vi båda två en bra stund. Älsk känner sig lite små krasslig han med. Bara hoppas på att vi inte blir sjuka nu, orkar inte.

Hursom vi har iaf. fått i oss lite mat och myst framför en film nu. Sängen är det som väntar härnäst då jag verkligen vill komma iväg och träna dubbelpassen i morgon. Får knapra ipren och strepsils hela natten nu så jag blir kryare.

Natti Natti.


En sommar i Norge -03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0