Stelheten själv

Så känner jag mig idag, efter gårdagens träning har jag riktigt ont i benen. Men det är som alltid lika gött då man får veta at man lever och att det har tagit.

Idag har dagen rulat fort, och med det ned mot Göteborg igen. Efter mat hos mormor tog ajg med min kusin och begav oss. Som roadtrips alltid ska vara innebar det en nästan krock, felkörningar och massa skratt. Lärt mig tyska på köpet, tack för det Linda.
Hur skönt det var att krama om mamma och ha henne hemma igen är en underbar känsla. Vi överlevde trippen hem och en massa fel inne på Max, så nu ligger jag nöjd och belåten efter dagen i bilen hemma i sängen igen. Sova bums är vad jag ska göra.. strax.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0