Strålande iskall måndag

hur skönt dte var med en riktig sovmorgon i morse går inte beskriva. Klev ur sängen ca 40 minuter innan träningen började. Åkte dit och tog i så jag kände mig spy färdig, men jäklar så skönt dte var. Saknar att träna när det går så länge mellan gångerna som det gjort under julen. Ändrig på det snart :) Hela salen var full på spinngingen också.. nyårslöften? :P

Hursom så åkte vi till mamma på em förr att hämta hem min bräda, men framför allt mina skridskor. Iväg till Mariebergsviken (efter inspiration av jonna :P) för att åka en sväng. Skönt att jag hade andra skriller hos mamma än de jag hade sist, vilken skillnad. Det är så skönt att åka, specielt när solen strålar, trots att det var -11 grader ute. Fingrarna hann frysa bort medans vi knöt dem.. Men mysigt var det iaf.

Storhandling var det dags för också, massa nya underkläder kom med hem också. Inne och kikade på nya snowboardboots, det är behövligt för min del, verkligen.
Kvällen har jag spenderat i soffan med DH och B and J glass. Nu är det läggdags.. i morgon jobbar vi 4 timmar, röd dag. Skönt!  

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0