Vitaminer

Orkade inte ligga kvar i sängen förrut på dagen utan det blev en dusch och sne iväg till mina arbeten för att fixa arbetsgivarintyg. Vilket resulterade i att jag lika gärna kunde gjort det hemifrån och sluppit gått ut, tack för det :P Hursom var det skönt att komma ut en stund, även om jag ångrar dte nu.
Var förbi svärmor en sväng för att få lite medlidande, men kände mig mest tråkig så åkte hem till mannen och fixade våfflor ist. Riktigt mumsiga blev de.

Nu på kvällen har jag försökt kurera mig med massa vitaminer, sovit framför DH, sett bonde bröllopet och fällt en tår eller två.
Nu är det jag som ska krypa ned i sängen och hoppas på att vara bättre i morgon. Hoppas iaf. på att tjockheten i huvudet släpper, inte kul alls.


Så här mumsigt ser det ut hos oss när vi försöker kurera oss (mig)


Fast helst hade jag velat haft sådan här "kuckelimuck"-medicin. (fast det måste ju hjälpa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0