Den efterlängtade dagen

Kul att vakna tidigt på min lediga dag. Samt att det regnar ute gjorde mig inte mycket gladare. Hursom drog jag mig upp ur sängen och åkte in till stan för att sola. sen blev det ett bodypump pass, underbart gött med lite ökning på benen iallafall.

Kom på den smarta idén att jag skulle bjuda Mamma och Mormor på mat, samt Jonna eftersom vi skulle ha en hel dag ute egentligen. Det fick bli lax, färsk potatis och creme fraisch med rödlök. Till efterätt fick vi mormors nybakta bullar samt en kladdig kaka som Jonna slängde ihop. Sjukt mätt efteråt med herregud så gott.

En snabbis till Bergvik för att spana in en födelsedags present till mig mamma sett. Självklart gick vi in en snabbis på Gina och kom ut med en varsin påse, vi är helt omöjliga! :P
Åkte vidare till Emma där vi suttit och tölat med Johanna x2. Skönt att umgås med mina nära och kära en ledig dag. Tråkigt bara att inte Sara var med :( Får ses en annan dag vännen!

Nu skajag slita älsklingen från datorn så vi kan umgås innan det blir sängen. Lång dag på jobben imorgon igen.. kör först 09.45 - 19.15 och se 20.00 - 02.30. Men skönt för sen är jag lång ledig, ska bli hur gött som helst :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0