En dag på bryggan

Skön sovmorgon i morse också, den cyklade jag de 3 minuerna ner till bryggan. Där har jag degat med mig själv fram tills mannen kom och joinade en stund. Hungern tog över och vi fick bege oss hemåt. Skönt att få äta mat i magen och faktiskt nånting vettigt gjort hemma.. längesen det hände nu eftersom vädret varit så fint.

Slappande i soffan och sen var det dags för träning. OM jag ångrade mig efter typ 20 minuter. Sjukt varmt där inne och jag fick i mig 2 liter vatten på 1h. Jag som knappt dricker upp mina 0,75L annars.. Behövligt. Underbart att få komma ut därifrån och komma hem till duschen.

Nu är det läggdags snart. Imorgon vaknas det frulle hos Svärmor innan vi ska bege oss ut till Skutis. Kan tänkas bli ett och annat dopp imorgon.













Underbara sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0