En kanon Lördags kväll!

Kan inte ens beskriva hur jäkligt de var att komma ur sängen i Lördags morse. Men tog mig till jobbet och bosatte mig på Stolen i kassan. En frukost och iskall cola senare började jag vakna till liv. Tiden gick segt som bara den på jobbet, men tilslut så fick vi traska hem. Snacka om att sommaren kom till Karlstad i helgen, redan i fredags var det ju toppen väder som även Lördagen bjöd på.

Mannen plockade upp mig hemma och vi begav oss till Svärmor och P för att tvätta och städa ur bilen. Efter en pizza och första cidern började jag komma igång lite smått igen. Det vaknades ju utgång en dag till med Emma.

Hursom efter en dusch och segande mötte jag upp Emma och Jenny på vägen för ett bege oss mot Vågmästaren och trevligt fölk. Satt och myste i solen och sen hos Niklas. En toppen kväll som avslutades på BMB och med båt ute på Vänern i soluppgången. Fler sånna toppen kvällar tack! :) Eftersom jag var ledig Söndagen gick vi mer eller mindre All in även på Lördagen! Haha..



  
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0