Heel dag i solen

Vilken underbar dag det varit. Startade med frulle hos Svärmor för att sedan bege oss ut till skutis redan vid 10 typ.. Solen har verkligen varit med hela dagen med undantag för några få sköna moln. Mycket bad och sol med andra ord.
Fick dock en otrevlig överraskning efter 20 min där ute, en snok jävel kom ringlandes i vattnet. Kan lova att jag skrek rakt ut.. Fler än jag som blev livrädda. Inte nog med att den kom en gång, den kom tillbaka en gång till.. Tur jag inte var i vattnet nån av gångerna, då hade mitt hjärta stannat!
Älsklingen med vänner kom ut en stund också :)

Kvällen har spenderats ute i gräset på en filt men kollegor från Nöjes. Möte och vilda disskutioner. Sängen kallade så det fick bli cykeln hem, i morgon ska jag jobba igen. Jippie! (med mycket ironi!)



Marocko 2004 var inte så pjåkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0