Hejja Sverige

Idag är det ju Sveriges nationaldag. Nån som märkt nån skillnad imot gårdagen, förutom att flaggan är hissad här och där? Inte jag iallafall. Men alla länder har ju sin egna dag, så är det. Det är nog fotbollen mellan Sverige - Danmark idag som gör att det hissas och vistas mest gult och blått överallt :)
Hursom har jag spenderat den på jobbet och ska iväg till andra om några timmar. Funderar på att ta mig i kragen och bege mig ut till Skutis för en promenad först, sova är ju också ett alternativ. Det spörs..

Helst av allt skulle jag vilja umgås med älsklingen, vi ses bara nattetid nu i helgen pga jobb, fotbollsmatcher osv. Hur kul? Hoppas på att han slipper spela match i morgon så vi kan umgås när jag slutat. Det märks väll det också..


Skulle man skratta eller gråta förra året?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0