Jävla Torsdag!

Ja så kan man lugnt prata om den här dagen. Verkligen ingen dag som kommer läggas på minnet.
Den började tidigt och bra med att ta till med solariet. Hann bara med en dusch och frukost snabbt innan det var dags att åka till jobbet.
Skit dag har det varit där i stunder, men jag ska inte klaga. Jag trivs som bara den. Det var iallafall skönt när vi fick gå hem, så är det bara.

Inte många knop hemma utan en tvätt och soffan, slumrat till och tänkte idag ta igen lite sömn som jag missat under veckan. Behöver ha all energi jag akn få imorgon då jag ska jobba från 9.45 - 02.30 imorgon, tur det är dubbelt på olika jobb.. annars hade det aldrig gått.
Men innan har jag lovat att skjutsa Svärmor och hennes vän till flyget som ska ta dem utomlands. Ja, jag är fortfarande avis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0