Kärt Återseende

Ibland älskar jag Facebook, inte ofta men ibland. Som igår t.ex. Jag har försökt att nå en av mina käraste vänner i Stockholm Sandra i flera år. Hon bytte nr både hem och mobilen så vi tappade kontakten helt. Pappa visste ingenting mer än jag så det var bara att lägga på hyllan typ.. Vi har alltså inte setts sedan hennes 15-års dag och idag är hon 21. Det är alltså 6år sedan. Herregud!

Men iallafall igår hade hon addat mig på facebook. Det är så sjukt bra att ha ibland. OM jag blev glad. Nu har vi äntligen varandras nr, updaterat lite om vad som hänt sista åren och jag läääängtar tills nästa gång jag åker till Stockholm så vi kan ses. Saknat dig vännen!!


Bjuder på en bild på oss båda där vi är 13 år :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0