Mammas dag igår..

Igår var det mors dag. Vaknade tidigt trots att jag inte var hemma förens väääldigt sent i Lördags, eller tidigt i söndags om man vill säga så. Åkte till Mormor och fixade ett kort till mamma innan jag och mannen begav oss´bort till "våran" brygga i Älven. Mys att bara ligga där och ha det skönt i solen, jöt verkligen till fullo. Efter nån timme fick det bli en snabb dusch hemma innan vi åkte till Moster på Morsdags fika med släkten. Mamma fick av oss barn ett par Converse, eller pengar till ett par. (jag hoppas hon köper en färg jag inte har :P) Skämtåsido, hon har pratat om det så länge nu..

En massa tårta äppelkaka och mys med släkten senare åkte vi hem och däscka i soffan innan jag var tvungen att hämta cykeln igen. Gjorde godaste maten och begav oss upp till älsk Farmor där Svärfar och B befann sig :) Somnade som en stock i sängen väl hemma igen..
Man blir allt bra sliten av att festa hårt i dagarna två, men det var det hel klart värt!!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0