Måndag 090615

Ny vecka - nya möjligheter :)

Startade dagen hos svärmor för frulle och spana in hennes bränna efter 1 vecka i utlandet, fusk! Kunde gött byta färg på benen med henne utan problem. Eftersom regnet visade sig, som alltid på mina lediga dagar så hjälpte jag hennes med lite grejs ist för en prom.
En dusch och hon skjutsa mig till Johanna där mina bästa befann sig. Satt och tölade, fikade mumsigt och hade det gött.. så det ska vara. En plan som kommer i nästa inlägg ordnade vi också, jag lääängtar!!

Hursom äslsklingen hämtade mig så jag hann iväg till Pumpen. Enda träningen jag hinner med denna veckan :( Kände mig extra stark och uppspelt idag så jag ökade ytterligare på benen.. inte längesen sist jag gjorde det. MEn se där, jag orkade och känslan i benen var härligare än någonsin förrut. Jag är ju för feg när det gäller att öka.. tror jag orkar så mycket mindre än jag gör. Typiskt mig!

Nu blir det slappande i soffan och tidigt i säng, knoppen är tröttare än kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0