Midsommarhelgen

Nu är den över och det känns skönt. Midsommar i alla ära, men det är överskattat!
Hursom var det en trevlig kväll hos Svärmor och P som slutade tidigt på lördags morgon. God mat, jordgubbar, nubbar, en del flödande alkohol samt lekar. Precis allt som midsommar ska innehålla + lite till. 

                                                     

Inga pigga ungdomar på Lördagen, varken jag eller älsklingen klev ur sängen fr 13. När låg vi så länge tillsammans sist? underbart var det, men lika skönt att få kliva upp och ned i duschen. Älsk for hem och mamma plockade upp mig fr att åka till "Stugan". Ja då menar jag mosters sommarstuga. Regnet bara öste ned så det var supermysigt at få sitta där inne i värmen med släkten. Massa lek och bus med lilla Emelie såklart :)

  

Midsommardags kvällen åkte vi tillbaka till Svärmor och P för att äta mat. Grillat är förmodligen det godaste som finns, samt jordgubbar till efterätt. En film åkte på och jag somnade i vanligt ordning.
Packade ihop mina grejer och begav mig hemåt, hann knappt innan för dörren förens jag sov igen.
Men tack så mkt för allt både Svärmor och P!

Efter många timmars sömn i natt vaknade jag någorlunda utvilad för 4,5h jobb. Dage har gått otroligt fort och jag är hemma igen. Ska byta om nu sen blir det Bio med mamma, mormor osv. Tänkte försöka få med älsklingen, men det verkar svårt.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0