Min lediga dag..

Hur kul är det att det är piss väder på min lediga dag? Varför kan det inte vara som igår fört så jag också kan ligga ute och sola.. Men det är väll bara hoppas på morgon dagen :)
Tog till solariet i morse ist. med Svärmor, vill inte vara blekast i stan iår. Den fusken åker till utlandet på fredags också, så måste hålla igång så hon inte blir fööör brun mot mig.. haha! Avis eller vad?

Varit en snabbis till Bergvik med Jonna, lämna tillbaka en del av det som kom med från Stockholm och fick med mig ett par shorts + en kasse med div. mat.

Nu ligger jag i soffan och har det gött förmig själv. Mannen är på jobbet, Håkan vrålar för fullt ifrån datorn och fötterna ligger på bordet. Ska göra lite nytta snart så som att laga mat, fylla i kassa korten, ringa Ams samt svara på intagningen till skolan. Jag njuter av min gråa lediga dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0