Nya snyggingar

Blev en runda på stan med Mamma förut för att införskaffa henne ett par Converse, Om vi letade. Slut i hela stan tills sista affären, där fanns de. Fick bli ett par klassiska Svart/vita. Inne på din sko skulle jag bara fördriva tid medans mamma fick åka iväg på jobb. Med mig ut kom en påse med nya skor, så jäkla snygga! Klacken är högre än några andra skor jag äger så det måste tränas på först.. är riktigt nöjd med dem och längtar riktigt tills jag får gå ut i dem ;)

Kvällen har varit lugn hos Johanna med tjejerna. Så lugnt att jag lyckades somna, men det är ju inget ovanligt. Nu ska vi se allra sista Prison Break sen blir det sängen.

 
Skorna är snyggare i verkligheten, blixten gjorde dem grå dassiga. Invigde även mina nya jeans från Zara, gillar hålen på knäna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0