Ord som sårar

Ibland kan några oskyldiga ärliga ord såra så fruktansvärt mycket. Såra är kanke inte rätt, men orden som kom ut är så orättvisa. Endel säger saker de inte vet nånting om, absolut får man ha sin egen åsikt, men man ska för det inte dömma andra. Egentligen är det en jävla skit sak, men om jag känner mig annorlunda eller bekymmrad av det så är det ju förmodligen ingen skit sak.. eller? Helst av allt vill jag bara släppta det, men jag känner mig själv. Jag måste få disskutera innan jag kan lämna nått bakom mig, för att få veta vad personen i fråga egentligen menade..
Ibland önska jag bara att folk kunde tänka sig för en gång innan de öppnar käfften!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0