Sliten

Tog på krafterna att jobba så länge som jag gjorde igår, men det gick bra. Stökiga fulla studenter.. men det är väl så det ska vara? Jag var nog inte så mycket bättre själv iallafall. Lina och Sofie, mina kära kollegor, var hursom jättefina och lyckliga :) Glad för eran skull! Sjukt skönt att få stänga stället och åka hem till sängen vid 03.30 typ.

Idag har jag hunnit med en skön sovmorgon, solat, tränat och hämtat t-shirtar inför morgon dagen, det vaknas ju Stadslopp. Nu vilar jag 5 minuter i soffan innan jag måste ta tag i dag igen..
Ska bege mig ut till Davids stuga i Skattkärr/Lungvik och ha en galen kväll med gamla gymnasiegänget, ska bli otroligt kul. En favorit i repris från sist vi var där för 2 år sedan kanske, då blir det gaaalet! Haha!

Det är gött med ledighet fram tills på onsdag nu kan jag lova.. Jippie!


Kläderna jag kommer använda allra mest i sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0