Vart är sommaren?

Jobbat idag, och vad händer då? Jo solen strålar.. hur kul är det här? Så fort jag är ledig så kommer det regn eller är kallt, men jobbar jag så är det strålande sol, kul. Hursom har det väl inte varit någon riktig sommar värme ändå, så ska väll inte klaga.

Dagen har rullat på fort sombara den idag, tyckte nyss jag kom till jobbet och är redan hemma. Lunchade med mamma och fick besök av svärmor, tiden går alltid fortare när man får töla bort en stund.

Fick schema och papper på skolstart, kurslitteratur osv idag. Nu är det verkligen på riktigt att jag ska plugga, så kul! Ska beställa böckerna redan snart allt utöver det jag kan köpa av Stephanie :) Skönt att ah det gjort så jag inte glömmer bort något.

Nu ska jag pussa på min krassliga man, jäkla allergier!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0