Aerobic för 70+

Igår morse tänkte jag få allt gjort tidigt. Åkte ned och solade samtidigt som mannen började jobba, hem för snabb frulle och iväg på va jag trodde var Aerobic. Men det var mer senior jympa skulle jag vilja säga.. av 60 minuter tränade vi 40 och stretchade 20. Vilket iofs. var rätt gött men ändå. Kul att testa på styrka med boll, vilken balans jag har, inte :P
Fick bli 30 min på löpbandet i gymmet efteråt.

Blev en sväng till Bergvik sen med mamma och mormor. Fick med mig lite nya grejer hem så som en klänning, leggins (som just nu är mitt favvo plagg!) och 2 olika t-shirtar. Dock ska den ena tillbaka så den ser tu som ett nattlinne på :P

Fick med 3 t-shirtar till mannen också, kul att han också får sig nått nytt ibland. Han är väll inte världens shoppingfreak, iaf. inte i Sverige.

Kvällen avslutade jag på Nöjes för jobb tillsammans med Lina. Seg kväll som blev segare och segare. Tillslut lät gulliga Lina mig gå hem, tack vännen! Somnade ungefär på 5 minuter väl hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0