Arbetsintervju

Äntligen har jag släppt arbetsintervjun med Karlstad Kommun bakom mig. Hon som intervjua mig var en äldre gör go dam. Mycket trevlig och rolig.
Hursom jag var där vid 12.15 eftersom det började vid 12.30. Jag trodde ju att jag hade en intervju inbokad då, men ack så fel jag tog mig. Det var information sen fick man ta kö lapp till de olika ställena. Jag fick vänta över en timme innan det blev min tur. Lagomt glad fick jag ringa till arbetsförmedlige och tala om att jag inte kunde infinna mig idag heller.
Men hursom känns det bra att det är över nu.

Skickade även in en annan ansökan igår som jag verkligen skulle vilja ha i sommar, men chansen är lika med noll eftersom jag har noll erfarenhet inom det och det lär de vilja ha. Men söka kan man alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0