Belöningen!

Efter en massa jobb i Lördags var det dags för veckans belöning och Söndag. Äntligen tyckte jag som jag längtat hela veckan :) 10.30 var det dags att bege oss mot snöigare väder uppe i Sunne. Hade turen med oss för det var varmt trots att det snöade halva dagen. Men efter vi käkat lunch vid 14 var det dags för solen att titta fram. Blev riktigt kanon väder belv det. Backarna var helt okej, tråkigt att det blev så uppkört i slutet av dagen, och att snön blev som pucklar.. svårt att åka då. Men jag var kanon nöjd när vi vid 16 tiden gav upp för att käka mat.. igen. HAde glömt hur kul det är att åka bräda.
Gjorde en och annan vurpa och som jag sa till Stefan så vann jag i det. En riktig vurpa blev det som fick påföljder på kvällen.. ajaj!
Efter sista maten var det dags för lite lek och stök innan bussen tog oss tillbaka til Karlstad igen. Då hade vi även hunnit intagiten och annan alkoholhaltig välförtjänt dryck ;)

Hem för att slänga sig i duschen och då kom smärtan. jag hade tydligen lyckats vricka fotleden som svällde och jag kunde inte riktigt stödja på foten. Men skamm den som ger sig har ajg lärt mig och begav mig tillbaka till Nöjes för femkamp (som självklart mitt lag vann!) med kollegorna. Riktigt kul då alla vuxna blev som barn inne i leklandet igen. Åkte en och annan ruschkana, studsmattor, dropsliden 8m upp osv. Skit kul verkligen! Dte var på tiden att vi fick leka nu.. haha!

Tillslut blev en del fullare än andra (precis som en p-fest ska vara) så då kom älsk och hämtade upp mig och Sofia.

Tack alla kollegor på Nöjes för en riktigt toppen dag. Längtar redan tills september då nästa resa tydligen ska bli av. Känner jag oss rätt blir det minst en p-fest innan.
Tack även till Tobias för dessa år, imorgon gör han sista dagen och beger sig ut på nya spännande äventyr. Lycka till!!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0