Bodypump och spårlöst

Efter intervjuerna blev det hem till mormor för godaste maten (stuvade mackisar) och sedan nybakta bullar. Jag är nog den bästa på att komma dit när hon nyss bakat, slår aldrig fel. Haha! Men gott är det.

Proppmätt blev det hem för att svira om innan svärmor kom och plockade upp mig för att åak till gymmet och Pumpa. jag verkligen gillar det nya passet, det gör min riktigt motiverad att kämpa in i det sista trots att ben och armarna viker.

Nu är det spårlöst och som alltid sitter jag här och bölar. Ska snart krypa till sängs, imorgon har jag tvingat med svärmor tidigt för att sola. Ska bli underbart att få lite färg på kroppen igen :) Det är välbehövligt!!

Har förövrigt kommit in i en läs period igen. Hur skönt som helt, det gör mig riktigt avkopplad och jag somnar fortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0