Bodypump Release

Idag var det release för nya Pump passet. Vilket härligt sådant. Riktigt jobbigt och mycket ben, men kul. Musiken är gör bra och verkligen peppande. Kommer gå på det så ofta jag kan, det är ett som är säkert!
Har ni aldrig testat lesmills (tror de heter så) Pump så gör det, kan verkligen rekomenderas. Det bästa är att alla träningsanläggningar som kör från dem också kör exakt samma program så man kan testa vart som helst i princip. Imorgon vet jag en som kommer ha ont i både armar och ben iallafall, då vet jag att jag lever :)

01. Better In Time - Jamie Knight
02. Get This Party Started - Dan Winter
03. I Don't Care - Fall Out Boy
04. Castles In The Sky - Liz Kay
05. Shut Up & Drive - Rihanna
06. So What - Pink
07. Stand Alone - Dyce
08. All I Ever Wanted - Basshunter
09. All Summer Long - Kid Rock
10. Let Me Be Myself - 3 Doors Down
(Låtlistan lånad härifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0