En tisdag senare

Ledig dag men ändå uppe vid 06 för att frivilligt skjutsa mannen till jobbet. Vad gör man inte för att få ha bilen hemma? Efter några DH avsnitt och frulle senare blev det 45 minuter spinning. Kul pass men jobbigt.

Hos mormor lyckades jag senare få mig lite mat och vara social innan jag begav mig till mamma för att lämna tillbaka hennes stövlar och lite grejer jag köpt åt henne. Slängde med min gamla vinterjacka så den kanske nu kan å från grå till svart igen, men andra ord Det var på tiden.

Nu på kvällen skulle det egentligen ha tränats igen, pump, men nån (svärmor) blev för lat och ändrade det till på lördag ist. Men inte mig emot, redan varit iväg en gång ju.
Ist blev det en visit hos älsk farmor för lite bus med hennes och hans farbrors hundar.

Nu är det sängen som gäller, kommer väll somna direkt jag lägger ned huvudet på kudden om jag känner mig själv rätt.


Väldans snygg gräddbakelse till brudklänning!! (Bild Pappa)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! (Hittade hit genom Engla.) Vilken underbar klänning! Så vacker! Önskar dig en trevlig kväll!

2009-03-04 @ 21:40:38
URL: http://fagraste.blogg.se/
Postat av: Johanna

Anna: Ja den är underbar :)

2009-03-08 @ 15:25:32
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0