Ett stycke handläggare

Efter att vaknat tidig för att släna oss i kärringgrillen i morse är det en seg Johanna just nu. När vi var på G hem kom vi på att vi skulle tagit en skön promenad och gått ner, men icke. Så får det bli på torsdag ist.

Solen har strålat hela dagen vilket resulterade i spinning följt av en solig men blåsig promenad. Jag trotsar ju alltid vädret så fort solen tittar fram och klär mig allt för lätt.

Efter en massa krångel från min sida har ajg idag varit till arbetsförmedlingen och träffat min handläggare, äntligen. Gick gör bra och jag fick berätta mina planer framöver. Så känner jag min handläggare rätt behöver jag nog inte tänka på dem nånting mer. Skönt!

En kväll med Mästarnas Mästare, eller hmm.. jag somnade visst? Vaknade av att svärmor fråga om jag inte ville se finalen. Mannen hämtade upp mig och nu ligger jag äntligen i sängen igen. Sova bums nu för i morgon är det jobb i nästan 20 timmar som gäller. Underbart eller vad? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0